torstai 8. joulukuuta 2016

Pahoittelijan orrenkorsi


Heips!
Täällä yksi pahoittelija jälleen.
Blogin tekeminen on unohtunut täysin, välillä nuketkin jääny laatikkoon pidemmäksi aikaa. Ne olen kuitenkin kaivanu aina välillä sieltä pois, etteivät raukat homehdu ;_; 
Tälläkin hetkellä en voi olla ajattelematta seuraavaa kahta viikkoa, niiden tapahtumamäärää ja tentteihin lukua (enimmäkseen niiden stressaamista). Ehkä joululoma tekisi mulle ihan hyvää.
 Sitä odotellessa^^

Mut hei kaivoin mun muistitikun esiin ja saatte ihastella mun jotain vanhoja kuvia. 
Yritän vähän katsoa mitä laitan tänne, mutta saa nähdä mitä tästä taas tulee.





Miasta kuvia elo-syyskuulta 2015.




Violetista ensimmäisiä kuvia 30.10.






Mä en ole tähän päivään mennessä osannut päättää kumpi näistä kahdesta edellisestä kuvasta on onnistuneempi... ja nää kuvat on siis joskus viime vuoden syys-lokakuun aikaisia... Voisi laittaa ehkä vähän talvisempia kuvia sekaan!









Ja nää lumikuvat todistaa sen, et oon kuvannut nukkejani myös lähiaikoina (enkä aina kaiva muistitikkua esiin?). Livia siis lähti kerran mukaan kun menin kauppaan ja siitä tuli enemmän kuvausreissu kuin kauppareissu xD























Halusin tehdä tällaisen "yritän-pitää-blogiani-elossa" -postauksen. Olen lähdössä huomenna kotikotiin, jossa voisin jopa harkita kuvaavani tarinaa (mihinköhän mä laitoin sen kässärin talteen...). Pitäisi siis pakata ja laittaa kaikki kondikseen tääl kämpillä, et mä voin huomenna koulun jälkeen hilpasta juna-asemalle. Ja kello on jo kymmenen illalla. 
Onneks huomenna ei oo aamutunteja! 


Auf Wiedersehen!

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia ja kivaa että olet taas bloggerin maailmassa!❤
    Mäkin odottelen jo joululomaa ja tässähän on pian jo viimeiset viikot käsillä.
    Tsemppiä sulle tentteihin!
    Haluisin muuten kysyä sulta vähän little pullipeista kun niitähän sulta löytyy. Olisi kiva jos vastaisit!
    1. Onko obitsun hankinta kuinka kannattavaa/pakollista?
    2. Mistä obitsu kannattaisi hankkia ja minkä kokoinen sen pitäisi olla?
    3. Miten saa peruukin pysymään siistinä?
    4. Yleisiä virheitä jotka voi tehdä littlejä kuvatessa tms?

    VastaaPoista