tiistai 18. lokakuuta 2016

Lomailtojen taidenäytteet


Valehtelematta olin unohtanut koko blogin kokonaiseksi kuukaudeksi. Enemmänkin.
Suurimmat pahoitteluni. En ole vain kyennyt jakautumaan kymmeneksi eri ihmiseksi ja ehtinyt tehdä sitä tätä ja tuota, vaikka olen kuinka yrittänyt ehtiä.
Kuvia on silti tullut räpsittyä ja mietinkin laittaa vähintään yhden muokatun kuvan jokaisesta kuvauskerrasta, sillä kaikkea minulla ei ole järkeä tunkea tänne. 
Mutta siitä kuvaskerrasta kun kuvasin tarinaa, ei tule kuvaa, sillä tarina on ollut työn alla. Vaikka kuvat ovatkin jotenkin koossa, en ole saanut järkevää käsikirjoitusta kasaksi kahden viime osan perusteelta ja siten en ole onnistunut tekemään yhtenäistä tarinaa. Ei, niin en ole vielä saanut tehtyä. Mulla on jotain ongelmia tän kuvatarinan yhtenäisyyksien kanssa, mikä tuottaa minulle näin jälkikäteen paljon enemmän hommia. Olisi voinut miettiä tarinaa enemmän kun sitä aikoinaan loin. Olen aina vain vähän liian innokas kuvaaja.
Vinkki jos siis itse mietit jotain tarinan tekoa: Mieti pääjuoni kasaan, ennen kuin juttu eskaloituu tosi moneen epämääräiseen kasaan.
Mut jospa mun höpöttelyt ois tässä? Hyvä idea. 


Mialla on ollut nyt pitkään päällä tuollainen asu: Paita tuli Little Pullip Mirin mukana ja housut ovat yhden pikkubratzini, kuten reppukin.


Yksi päivä Mialla oli tollanen tosi epämääräinen letti. Tavallaan se sopi sille, mutta ei kuitenkaan sopinut. 
Vai mitä te olette mieltä?


Tuli muokattua vähän liikaa? Mutta näiden kanssa vierailin traconissa silloin... joku aika sitten.


Madame ja Zilla muuttuivat merenneidoiksi.


Näitten kahen välit on mua mietityttänyt, ku ne tuntuu riitelevän aina välillä.


Toi mun ikivanha barbiemekko sopi Zillalle täydellisesti!!




Muokkaan näitä tässä samalla ja ihmettelen kuinka erilaisia ja eri tunnelmaisia näistä oikeasti saa O.O


Joo, öö... älkää kysykö.


Vanhat lelut pääsi mukaan kuvaan :D


IIKS!!!


...ootte varmaan huomannu, et tarinassa mun kaikki hahmot tyylii vihaa toisiaan. En vaa jaksa keskittyy aina sen muistamiseen...




Tolla kyseisellä mökkiressulla tuli otettua tasan kolme täydellistä kuvaa tuhannesta...
Ja kaikki tietysti Donista. (Noi on siis täysin muokkaamattomia kuvia.)


Tähän kuvaan olen todella tyytyväinen, ottaen huomioon kuinka paljon rupesin rajaamaan kello puoli kaksitoista illalla. Tämähän on kuin jokin kansikuva! *.*


...Ja jo yksitoista kuvaa yhdeltä kuvauskerralta xD Huomaa etten osaa pysyä suunnitelmissani ja vähäisessä valokuvamäärässä.


Tälläinen muokkaustapa tällä kertaa. Niin toki kuvasta ei ole mitään sanottavaa, ei... (tai siitä miks rajasin niin ison kuvan näiden kasvoihin köhköh).


Tästä tuli samalla jotenki tosi karmiva, mut samalla kuitenki tosi hieno :3


Violet ja ravun jalka :)


Mä en tiedä miks halusin laittaa tän kuvan tänne xD ja tätäkään en muokannut... (mihin mun suunnitelma jäi?)


Livia sai tosiaan mun viimeisimmän tekemäni mekon^^ Ja täysin puhdasta tuuria, että olin joskus pienenä ostanut just tollasen ja ton värisen hatun bratzeilleni!


That's so awesome!


Kaverin ottama kuva muuttui totaalisesti mun käsittelyssä. Hänellä ei varmastikkaan ollut yhtään ideaa, että Violet päätyisi vielä kaiken keskelle! Mutta silti siinä kävikin niin, eikö vain, sinä pikku älykääpiöni?


Voin vain kiittää ystävääni tämän kuvan räpsäisystä XD


Onkohan Zilla harrastanut balettia? - 17.10.

Älkää ikinä harrastako balettia. Katsoin juuri Black Swanin. Tämä selittää täysin kaiken... - 18.10.

























Se olisi sitten tässä.
Tälläistä sain kasaan ja tällei postauksen jakaminen useammalle päivälle (tai oikeastaan illalle), ei ollut hullumpi ajatus. Okei, alotin tätä postausta jo viime perjantaina päivällä. Lauantai aamuna muokkasin varmaan yhteensä vain yhden kuvan, ja senkin taisin poistaa. Sunnuntai-ilta oli tuotteliain. Harmi vain kun silloin ei ole yleensä mahdollisuus valvoa postauksen parissa, kiittäkäämme siis syyslomaa! Ja nyt on siis maanantai-ilta ja julkaisen tämän postauksen sitten tiistaina.

Mitä mieltä olette? Tykkäsittekö postauksesta? Pitäisikö minun olla ahkerampi blogin eteen? (Vastaan itselleni: Pitäisi.)

Ja neuvoja otan vastaan, miten pitäisin tämän blogin elossa? Pitäisikö lähtökohtaisesti olla sillein, että tekisin edes sen yhden postauksen kuukauden sisällä ja jos on ylimääräistä aikaa, niin sitten tekisin useammin postauksia, jos siltä tuntuu?

Lukijapalkkini ilmoittaa teitä jo olevan huimat viisi! Ilman sitäkään määrää olisin varmaan luovuttanut. Oudosti sitä aina palaa tietokoneen ääreen sillein: "Ne varmaan ihmettelee, miten mulla menee." No, pakko sanoa, ettei maailman parhaiten, mutta silti ihan hyvin. Olen viettämässä syyslomaa perheeni luona. Opiskelijan murheet jäivät opiskelukaupunkiin ^^



Madame vuodelta nakki ja pipo. ~ Sise

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!❤
    Kuvat on kivassa kokonaisuudessa kuvateksteineen ja muokkauksineen
    Tykkäsin siis paljon! >w<

    Älä muuten turhaan stressaa postauksista. On ymmärrettävää, että koulu vie aikaa. Kyllä me jaksetaan näitä postauksia odottaa.
    Varsinkin kun nää on aina niin huolella tehtyjä.❤
    Älä siis stressaa turhaan!
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia!❤
    Kuvat on kivassa kokonaisuudessa kuvateksteineen ja muokkauksineen
    Tykkäsin siis paljon! >w<

    Älä muuten turhaan stressaa postauksista. On ymmärrettävää, että koulu vie aikaa. Kyllä me jaksetaan näitä postauksia odottaa.
    Varsinkin kun nää on aina niin huolella tehtyjä.❤
    Älä siis stressaa turhaan!
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!
      Tää sun kommentti oli jotenki niin ihana! Kiitti todella paljon! Yritän olla stressaamatta liikaa, teen sitä vaa nii helposti :/

      Poista