keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Juhannuspäivän seikkailut + flashback



Heipsan!
Tuntuu heti jotenkin tosi ahkeralta kun yrittää pysyä kerrankin aikataulussa.
Siis mun tarkoitushan on joka torstai (nyt on keskiviikko?) saada jotain kasaan ja oon ylpee ku nyt saan 8))
Sitten välillä tulee niitä - hups on menny kuukaus enkä oo ees kuvannu mitään...
Mutta valitukset valitettuani (ja selitettyäni, et kirahvikuva on hiihtolomalla otettu kuva Rooman eläintarhassa), 
mulla olis teille juhannuspäivän shootti! (koska unohin juhannusaattona kameran kotiin!)
Ja juhannuksena oon ollu aina mökillä (paitsi viime vuonna hups), jossa oon ottanu nää kaikki pullipkuvat :) Tai siis kuvat Liviasta. Otin kaikki nuket mukaan, mutta jotenkin päädyin kuvaamaan pälkästään tätä tyttöä :O Varmaan hiukan vaikutusta siitä, ettei hän ole vielä päässyt tarinan kuviin mukaan...










'























DUMDUMDUUUM
mustat urut
soivat tällä kertaa ei unohduttaakseen, vaan lopettaakseen
...
OKEI en tiedä mitä toi oli xD 
Mut tarkotus oli keksiä jokin hieno loppu, jota en keksinytkään, joten...


MENKÄÄHÄN NYT JO SIITÄ















EIKÖ SANA KUULUNU?














MITÄ SÄ YHÄ TUIJOTAT??


















Okeiokei, siinä mun hieno pärstä, sitähän te halusitte?

Hyvä, mut nyt sitten ensikertaan^^

(Ja nää kaikki eläinkuvat + minä on hiihtoloman reissulta. Se oli se flashback osuus siis xD Mulla ei mee hyvin tänään... Madamen maha putoili tänään minne sattuu... mut siitä enemmän ensi viikolla!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti