perjantai 25. maaliskuuta 2016


Kaivureita ja kalisevia ruumiinosia



Mä ja mun otsikot xD 
Mut siis asia on niin, että kun saavuimme Italian matkalta sen hiihtolomaviikon jälkeen, meidän talon vastainen metsä, minun kuvauspaikkani, oli kaadettu. Se hiukan latisti kuvaus intoa, vaikka en ole ollutkaan kotona pitkään aikaan. Eikä raamattukurssi ja viikonloppuleirit anna kauheasti aikaa ajatella mitään kuvaamista.
*löytää itsensä taas selittelemästä itseään pois pussista*
Joo siis kävin pitkästä aikaa ulkona kuvaamassa, lähdin vain eri suuntaan. Ja mukaanhan lähti vain Livia, pikku lumihaltijaneitoni :3
(ja noi kalisevat ruumiinosat oli mun sormet kuvaussession aikana)





 Livia: Äh, tää rusetti on tiellä!
Livia: Nyt on parempi!?


 Livia: *odottaa oravan putoavan käsivarsilleen*




Meh... Mitäs tässä, pitkäperjantaita viettämässä... 
Ei mulla muuta (paitsi olisiko perjantai sopivampi postauspäivä?).



Hyvää Pääsiäistä!




"Herra on vannonut Daavidille valan, antanut lupauksen, jota hän ei peruuta:
>>Oman jälkeläisesi minä asetan valtaistumellesi,...<<" 
(Ps.132:11)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti