torstai 18. helmikuuta 2016


Heipähei ja tervetuloa blogiini!
Ensimmäiseksi kuuluu varmaankin esitellä itsensä.
Olen Anni, lukiolainen nukkeilija. Saan lukion kasaan tämän kevään äidinkielen kirjoitusten jälkeen. Jei! 
Tottelen nimiä Anni, annilinus ja Sise. Uusiakin lempinimiä saa luoda^^
Heti tässä vaiheessa pahoittelen blogin köykäsyyttä, loin tämän juuri pädillä, eikä minulla edes ole kauheasti kuvia, mitä laittaa (mitä kautta kannattaa laittaa?? Help please?). Pitää hiukan totutella nyt tähän, että tosiaan loin blogin...
Olen haaveillut tästä niin kauan!!!
Nyt sitten olen hiukan (Huom. hiukan) ottanut asioista selvää ja toivon pystyväni tähän! 
Blogin nimi tulee instagram-tilistäni, jonne olen laittanut kuvia neljästä neitokaisestani: Madamesta (ylhäällä), Miasta (alhaalla), Violetista (ruskee tukkainen kolmannessa kuvassa) ja Liviasta (harmaa tukkainen kolmannessa kuvassa). 
Toisin sanoen: Tervetuloa seuraamaan taipalettani minipullippien seurassa! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti